Poika sairastui, flunssaa, kuumetta, yskää. Minä toivon mukaan sairastin taudin jo helmikuussa...
Snyltä tuli sähköinen pääsiäiskortti, kiitos!
Snyltä saamistani langoista on syntynyt hänen antamallaan ohjeella pääsiäismuna tiskirätti sekä kännykkäpussukka. Se toinen aloittamani pölynpyyhin on vielä puikoilla. olen saannut aikaiseksi tänä keväänä monta keskeneräistä työtä :) Taitolaji sekin, vai mitä!
Viime lauantaina tein muffiineja kummipojalle perheineen, kävivät täällä leikkimässä ja vaihtamassa kuulumisia. Alla on kirpparilöydöistä kasaamani tarjoilukerrosastia. Muffinit on tehty ohjeella mikä löytyy amerikkalaismuffinivuokalaatikosta. Sekä oma muokkaamani omenahilloketäyte.

4 kommenttia:
Kylläpäs näyttää hyvältä. Miten sait siitä tiskirätistä noin ison? Itse yritin tehdä samalla ohjeella ja siitä tuli kämmenen kokoinen. :) Taidan tarvita suuremmat puikot tuohon hommaan.
Samaa ongelmaa, siis sairastelua, on siis ollut molemmissa päissä. Nyt on kyllä tuntunut olevan tauteja liikkeellä. Toivottavasti nyt alkaa helpottaa.
t. SNY
Kastuessa rätti venyi, mulla on muutekin löysä neulomistyyli.. :)
Kauniita töitä olet tehnyt. Herkullisen näköisiä muffinsseja!
Tiskirättejä aina tarvitaan ja tämähän oikein houkuttelee pyyhkimään :)
Lähetä kommentti