Sny:n lähettämistä langoista on jo syntynyt, yksi tiskirätti pääsiäismunalla ja kännykkäpussukka (niitä on kyllä kiva ja nopea tehdä) Toinen rätti on puikoilla. Kuvaa tulee myöhemmin :)
1 kommentti:
Anonyymi
kirjoitti...
Odotan kyllä innolla kuvia. Voi kun ehtisi itsekin neuloa. Nyt on mennyt vain aika vähän muissa projekteissa. Nyt kyllä näyttäisi vähän rauhoittuvan, joten eiköhän tässä kevään mittaan ehdi vielä tarttua puikkoihinkin. t:SNY
1 kommentti:
Odotan kyllä innolla kuvia. Voi kun ehtisi itsekin neuloa. Nyt on mennyt vain aika vähän muissa projekteissa. Nyt kyllä näyttäisi vähän rauhoittuvan, joten eiköhän tässä kevään mittaan ehdi vielä tarttua puikkoihinkin.
t:SNY
Lähetä kommentti