nurmikonleikuu... on meinaan aikamoisen raskasta trimmata nurtsia kun on antanut sen kasvaa pari viikkoa liikaa ja se on märkä syksystä johtuen. Ja sitten vielä nuo vaahteranlehdet vielä lisäksi. Mutta tehty on ja eiköhän vasta ensi vuonna seuraavan kerran, jollei talvi unohda tulla.
Pojalle käytiin ostamassa remonttialesta uudet turffit jalkapalloiluun. Itselleni ostin laulukirjan ja jo ehdin vähän noita lastenlauluja kälyn sähköpianolla pimputellakin. Poika kun ei anna käyttää nokkahuiluaan :/
Eilen rämmittiin töissä lasten kanssa vesisateessa Nuuksioon ja takaisin. Sportstracker näytti matkan pituudeksi 1,8 km suunta. Ei ollenkaan liian lyhyt eikä pitkä tuossa sadekelin varusteissa ja eväät repuissa matkattavaksi. Olen siis ansainnut nyt loppuviikonlopun laiskottelua ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti