torstai 4. lokakuuta 2012

Hyvät...

Hyvät (koettakaa ainakin olla) Rakkaat (varmasti olette) ja  ihanat (kyllä vain) Varjo-SNY:läiset!

Onko kaikki lähettänyt ja saannut paketin!!!???  Vielä tämä viikko niin pääsen FB tarkkailemaan teitä paremmin. Jos omatunto kolkuttaa niin äkäseen tekemään pakettia ja postiin!

Nyt on siis jo Lokakuu. Ja muistaakseni meidän pitää lähettää toisillemme jokin lempiohjeistamme tarvikkeineen. Helpommin sanottu kuin tehty. Siis sillä tavoin ettei paljasta itseään tässä kuussa... Mun lempiohjeet on ainakin niin tunnistettavisssa... Kääk! Täytyy laittaa varmaan semmoinen toiseksi tai kolmanneksi eniten käytössä oleva ohje ;)

Kävin juuri pokkaamassa itselleni todistuksen 2 (ov) verran työpaikkaohjaajankoulutuksessa. Mukavia luentoja ja aktiivista keskustelua minun ja kahden muun osallistujan kesken, muut 20 olivat hiljaista sorttia X)
Haluaisin vielä käydä 3 lisäosaa koulutuksesta. katsotaan mahdunko mukaan. Opiskelu kannattaa aina.

Omena

Ei kommentteja: