lauantai 12. huhtikuuta 2014

Nukkekoti kuntoon.

Sain miehen siskon tytölle tulevan vanhan ja varastossa huonoon kuntoon menneen nukkekodin kunnostettavaksi. Itse pyysin tekemistä sairausloman ajaksi. :)  Tässä on kuvat lähtötilanteesta.



 Katto on jo päällystetty, vielä tulee maalia päälle. Ensin laitoin nyörit pitkitääin katolle ja liimasin kiinni "pellit" eli lahjakassin.





Ei kommentteja: