Aivan todella kaunis viikonloppu! Aurinko heloittaa. Eilen heittelin lumia pitkin ja poikin. Tänään myös vähäsen. Siivosin kasvihuonetta. Vielä ei uskalla muuttaa kasveja sinne kun on yöpakkasia. Ehkäpä Vappuna jo voisin pistää?
Kävin ensimmäisellä lenkillä "juoksemassa". n. 2,6 km sportstrakkerin mukaan. Siitä se lähtee. Hölkkää, kävelyä ja reippailua. Huomenna varmaan lihakset huutaa hoosiannaa ;)
Ensimmäiset krookukset putkahtelee nurmikon alta. Vielä niitä on niin vähän ettei viitsi kuvaa napata. Leskenlehtiä rehottaa rinteessä myöskin.
Viikossa tapahtunut hurja muutos lumien suhteen! Aurinko ja vesisateet ovat tuonneet kevään!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti