maanantai 15. huhtikuuta 2013

Huhtikuu jo puolessa välissä

...minnekä se aika oikein sujahti. Vastahan oli pääsiäinen!

Pojan synttäreitä juhlistettiin huhtikuun 6 ja 7 päivä. Pojat olivat lauantaina kaverisynttäreillä meillä kotona. Miehen kanssa järjestettiin pussijuoksu, munakoppeilua, lipunryöstöä, piilosta ja hippaa jne. Perinteiset ulkoleikit uppoo meidän pojan kavereihin! Taisivat nuo olla vielä kirkonrottaakin :)

Myönnän etten ole tehnyt yhtään silmukkaa ristiin tai rastiin. niin sanotusti kuivakausi  menossa. Villatakki huhuilee tuolla kaapissa ja odottaa innostusta. Eiköhän se ennen ensi talvea ole valmis ;)

Naisporukalla käväistiin mökillä. Vanhan rakennuksen katto poltettiin (miesporukka oli jo polttanut seinät, mökki oli kaatunut jo vuosia sitten) Meillä oli semmoinen mukava "pieni" nuotio siinnä tulevalla grillin paikalla. Sielläkin oli niin paljon lunta ettei päässyt mitään puutarhatöitä tekemään.

Sulaisivat nuo lumet jo! Pavut, chilit, tomaatit ja kesäkukat haluavat jo kasvihuoneeseen kasvamaan (lue tila alkaa käymään vähiin ikkunoilla).

Vettä sataa parhaillaan, eiköhän nuo luomet tuosta ennen juhannusta ole jo sulautuneet maahan... (jupisee itsekseen lämpimien öiden loitsuja ja manaa kunnon kevätaurinkoa esiin)

-Omena

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, samanlainen kuiva kausi täälläkin on menossa. Ideoita olisi vaikka kuinka, mutta nyt on ollut hankala rauhoittua käsityötuoliin toteuttamaan mitään. Pakettisi lähti matkaan tänään, joten nyt saa aloittaa postin tarkkailun ja jännittämisen.

T:SNY

Omppu-pomppu kirjoitti...

Ouh no!, jännittämän on se kivoin hetki tässä leikissä :)