tiistai 23. huhtikuuta 2013

huhtikuun paketti

On kuin joulu olisi taas! Meni kyllä aivan nappiin paketti!

 Ensimmäiseksi pussista pyörähti heliseviä lankakeriä! Jes. Nää on kivoja -oli eka ajatus, mitähän se on sinne piilottanut. Hetken aikaa purin toista... ainiin mitähän siellä on muuta, pitäisikö lukea kirje ;) sitten tuli ruutuvihkonen omille muistiinpanoille! Juuri eilen mietin mistähän saisi kivan ruutuvihkosen lautanauha kuviolle, kiitos juuri tarpeeseen! Oli suklaata lusikallinen kaakaota varten, mä vaan vedin sen jälkiruoaksi tikkarin muodossa kun taloudesta ei löytynyt muuta suklaatia *röyh* hyvää oli ja saa laittaa lisää tulemaan ;) Kimaltelevaa säde lankaa turkoosina! Nättiä, ja seiskaveikkaa turkoosi, vihreä ja beige. Kyllä niistä tulee varmasti sukat tai säärystimet. Aivan justiina mun makuuna. Jätin pallot purkamatta ja koetan alkaa neulomaan ennen kuin uteliaisuus voittaa. Onkohan siellä salmiakkia?! Korttikin on ihana. Kaikki on ihanaa! Kiitos sukkaohjeista, varsinkin taulukko auttaa lahjasukkien teossa! Novitalehteä ostain harvoin, mutta joskus tulee napattua hyllystä mukaan. Suuri käsityö tulee postilaatikkoon puutarhalehden kanssa.

Sunnuntaina opettelin lautanauhan tekoa ja tein töissä laminoidut laudat. Joista ajattelin antaa osat siniselle ja päkikselle. ;) jos muistaisin tuoda ne ensi su mukaan palautettavien Kaari Utrion kirjojen kanssa.

Lisään kuvia kun saan ladattua paristot kameraan. Kotona on vaikka kuinka ja monta paristoa -tyhjinä.

5 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Todella kivan paketin olet saanut.
Koulussa tehtiin tuota lautanauhaa, niin tykkäsin siitä.

Anonyymi kirjoitti...

Mukava kuulla, että paketti osui nappiin. Jotenkin on ollut itseltäkin veto poissa. Kaikenlaista oli ostettuna jemmaan, mutta paketin kasaaminen tuntui melkein ylivoimaiselta ja siksi se nyt niin kauan kestikin. Joten mukavaa, että se oli mieluisa.

t.SNY

Sinisen sohvan emäntä kirjoitti...

Tyylikäs paketti! Kiva tekemisidea.

Vallittu kirjoitti...

Näyttääpä ihan sinunlaiselta paketilta! :) Ja hienot laudat sait aikaiseksi, kunpa itselläkin olisi energiaa...

Anne-Mari kirjoitti...

Hieno ja todella runsas paketti. Yllärikerät tuo kivan lisäyllärin :)