sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

ja taas jotain uutta

Taidanpa osallistua tähänkin =)



http://reddragonknitting.blogspot.fi/2013/04/kesakassi-2013-vaihto-alkaa-nyt.html

linkissä lisää ohjeita!

Ei kommentteja: