ts. lähdin päkiksen ja sinisen kanssa keskiaikaa harrastamaan Huccaan ja nyt sitä ollaan täysin menetetty sydän kaikella ihanaiselle asialle.
Vein ompelukoneen huoltoon ja aion alkaa ompeliattareksi. Pitää tehdä periodiasusteita, alusmekko ja tunika ja ja ja ...
Olen ehkä tekemässä jotain tämän tyyppistä mi-parti, kaksiväristä asua. Jompaa kumpaa tai sitten molemmat kuhan tässä ehtii ja jaksaa. Vaakunan väreissä kuljetaan yleensä. Mietin että jospas vihreä-ruskea yhdistelmä tai sitten vihreä-turkoosi tai sininen :)
Kirjastosta lainasin keskiaikaan liittyviä kirjoja mm. Keskiajan keittiön salaisuudet. Lurps ja nams. Kesällä pitänee kokeilla ohjeita.
Chilejä ulkoilutetaan, haettiin kasvusäkkejä ja multaa kasvihuoneeseen.
Salaisen Neule Ystävän viimeinen paketti pitäisi kasata ja lähettää. Mutta jotenkin tämä keskiaika vei ajatukset tässä hetkessä. Pitää keskittyä tällä viikolla parin muistamiseen <3 p="">3>


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti