perjantai 7. lokakuuta 2011

Eipä aikaakaan kun...

Jotain on jo valmista. Sny keväällä saamani lanka (Skye) on saannut muodon tai kolme oikeastaan. Lapaset ja kaulaliina. Pukinkonttiin ehkäpä ;)




Minun SyysRutistus 2011. Ensimmäiset valmiit =)

Ei kommentteja: