OMPPU-POMPPU
perjantai 7. lokakuuta 2011
Eipä aikaakaan kun...
Jotain on jo valmista. Sny keväällä saamani lanka (Skye) on saannut muodon tai kolme oikeastaan. Lapaset ja kaulaliina. Pukinkonttiin ehkäpä ;)
Minun
SyysRutistus 2011
. Ensimmäiset valmiit =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti