torstai 20. lokakuuta 2011

kilinää ja kolinaa

Puikot viuhuu kovaa tahtia kun teen noita Dropsin poikittain neulottuja sukkia, tilasin Dropsilta langatkin ja pitää tehdä 2 mm puikoilla jotta saa edes suht kaunista jälkeä kun on ohutta lankaa. Haasteen käy siis hyvin kun suurin osa neuleista on jo valmiina ennen lokakuun loppua jollei joku tylsistys iske kohta.

Huomenna on lenkki-ilta kun on pojan harkat Solvassa ja ajattelin fikkarin kanssa kokeilla 5 km hölkkää jos uskallan, pitääkin katsastaa missä kuosissa on mp3 soitin pitääkö ladata akkua, jos ei kuule mitään ei ole mitään metsässä mörköilemässäkään. Läheskään kaikki lenkkipolut siellä ei ole siis valaistuja.

Miehen ottama kuva Tyrnistä Rihtniemessä viikonlopulta.

Ei kommentteja: