Huomenna on lenkki-ilta kun on pojan harkat Solvassa ja ajattelin fikkarin kanssa kokeilla 5 km hölkkää jos uskallan, pitääkin katsastaa missä kuosissa on mp3 soitin pitääkö ladata akkua, jos ei kuule mitään ei ole mitään metsässä mörköilemässäkään. Läheskään kaikki lenkkipolut siellä ei ole siis valaistuja.
| Miehen ottama kuva Tyrnistä Rihtniemessä viikonlopulta. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti