Olen myynnyt huuto.netissä jopa 3 kirjaa. Vielä noita olisi tuossa kasa. Kaipa se on vaan laitettava aina uudelleen jos joku jostain päin itselleen aina yhden huutaisi.
Viikonlopuksi mennään käymään ystävien luona Raumalla. Rentoa menoa ns.
Hyvää syyslomaa kaikille joilla se on parhaillaa ja keille se on vielä tulossa !
:) Omena

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti