maanantai 6. lokakuuta 2008

Viikon alku

Hyvää huomenta, kohta taas töihin menossa. Illalla jumppa jonne ei ole päässyt 3 viikkoon. Kivaa tänään mennä. Lauantaina ja sunnuntaina on tullut remontoitua keittiötä. Nyt alkaa näyttää valmiilta, vielä pari yläkaappia lisää ja voi'la!

Kuivaa keliäkin on ennusteltu, myrsky täällä kopisteli peltejä katolla koko yön, nyt sitten pitäis olla aurinko iltapäivällä!

Sen verran on tullut siivoiltua remontin jälkiä että on pesuaineesta tullut ihottumat sormiin, tietää sitä että viikko ilman tiskivuoroa ;) Onneksi on kone sitäkin varten!

Mitenhän sinisten muutto meni?

Päkis en vielä tiedä pääsenkö keskellä viikkoa kakulle :/ katotaan mitkä työvuorot on. Tiistaina on pojalla kaverisynttäri hoplopissa. Mut jos on niinkuin alkuperäinen työvuoro niin pääsen jo 12,35. Onko mitään tsäänssiä päästä aikasemmin kahvittelemaan vai vaan vasta 17 (pliide?)

Lauantaina kävin kaupoissa 3 tuntia ettimässä keittiöjuttuja... Rahaakin meni vaikkei kaikkea löytynyt. Tilasin värisilmästä pojalle ihkun tapetin (merenalaista maailmaa) katotaan miten sen saa asennettua seinälle. 1-2 viikkoa toimitus aikaa.

Ei kommentteja: