Pojat meni jo uimaan. Minä täällä koneella roikun, pyyhin kyllä äsken pölyjä, tiski- ja pyykkikone on päällä ja possu uunissa. Otin vähän kuvia valmistuneesta keittiöstä mutta tämä kone on taas hitaalla päällä.
Anopille ollaan menossa tänään, poika on kai jäämässä yöksi sinne. Mitäs me sitten tehdään, ehkä leffaan tai kuntosalille tai muuta romanttista kahden kesken.
Sitä päkiksen omenakakkua tekis mieli, jokohan ohjeet pian saapuvat *lurps*
1 kommentti:
No niitä ohjeita ja kuvia täälläkin odotellaan kun en livenä päässyt näkemään.
Minipäkä vaan taitaa edelleen valvottaa äitiliiniä niin että me jäädään kaikesta kivasta paitsi. Tylsää odottaa.
Nyt ne käsinuket on mun blogissa sielä sivuissa!
Lähetä kommentti