perjantai 17. lokakuuta 2008

viikko päättymässä



Wagner taas naurattaa, en varmaan ikinä kyllästy siihen, niiku.

Mitäköhän täytesanoja mä käytän alituiseen, BB-fanina lueskelin äsken yhtä uutista sieltä, niiku sanan käytöstä. Meillä lapset hokevat joka väliin jep, jep =)

Tänään ehkä kokeilen tapetoida pojan seinää, äsken levittelin sitä kuvaa tuossa olkkarinlattialla, ja poika oli taas sitä mieltä et jees tapetti, eilen ei tykänny... Mutta viikonloppuna sillä ui merenalaista maailmaa seinällä ihan varppina. studiodecor

Ei kommentteja: