sunnuntai 19. lokakuuta 2008

ilta vaan

Talkoot oli ja meni, saatiin yhdessä naapureiden kanssa haravoitua. Iltaa istuttiin grillillä olutta nauttien ja makkaraa syöden. Kävin parin naapurin mummon kanssa saunassakin.

Huomenna taas töitä. 9 työpäivää ja sitten 3 päivän vapaa, Kuhmiksella. Jokos te muut tiedätte teiän aikataulut. Enkeli kertoikin jo että miehensä on iltavuorossa. Entäs P ja S.

Sain eilen laitettua pojan seinään sen tapetin, yllättävän helppoa oli, kun on jo yhden kerran kokemus näistä fototapeteista.

Tällä viikolla on eka huovutus kerta, mitähän kivaa siellä oppii =)

1 kommentti:

Sininen kirjoitti...

En oo ehtiny ajatella vielä niin pitkälle... Hyvä kun huomiseen saakka.
Mut kolmeltahan minä pääsen töistä, mies neljältä. Sitten kotimatka, lastenhaku yms. Ehkä tuossa viiden maissa pääsisin matkaan...