Talkoot oli ja meni, saatiin yhdessä naapureiden kanssa haravoitua. Iltaa istuttiin grillillä olutta nauttien ja makkaraa syöden. Kävin parin naapurin mummon kanssa saunassakin.
Huomenna taas töitä. 9 työpäivää ja sitten 3 päivän vapaa, Kuhmiksella. Jokos te muut tiedätte teiän aikataulut. Enkeli kertoikin jo että miehensä on iltavuorossa. Entäs P ja S.
Sain eilen laitettua pojan seinään sen tapetin, yllättävän helppoa oli, kun on jo yhden kerran kokemus näistä fototapeteista.
Tällä viikolla on eka huovutus kerta, mitähän kivaa siellä oppii =)
1 kommentti:
En oo ehtiny ajatella vielä niin pitkälle... Hyvä kun huomiseen saakka.
Mut kolmeltahan minä pääsen töistä, mies neljältä. Sitten kotimatka, lastenhaku yms. Ehkä tuossa viiden maissa pääsisin matkaan...
Lähetä kommentti