torstai 16. kesäkuuta 2011

Lomalla

Lomalla ollaan ja viikonloppuna lähdetään kiertelemään tuttuja paikkoja. Siis jos on asiaa puhelimesta tavoittaa koko porukan.

Ei kommentteja: