sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Lomakuvia

 Kävimme Juhannusviikon alkajaisiksi Mummon mökillä, kalastamassa ja saunomassa.
 Sieltä pyrähdettiin Edenin kautta Pirunvuorelle. Josta jatkettiin pidennetyn juhannusviikonlopun viettoon tuttuun paikkaan Raumalle. Siellä lisää saunomista ja paljuilua sekä lapset nappailivat kaloja minkä ehtivät.
 Toisella viikolla päätettiin käydä Pietarin-risteilyllä. Ensimmäisenä yönä oli mahtava auringonlasku josta mies nappaili hienoja kuvia.
 Kierrettiin Iisakin kirkon puoleista kaupungin osaa, Hermitage-museon pihalla viilennyttiin, Käytiin monenlaisissa kirkoissa, automobile-museossa (jossa oli hienoja miekkoja, sapeleita ja veitsen heitto näytös)
Alkuviikosta päästiin saaressa yöpymään, ystävän mökillä. Ja lapset kalastivat taas =)

Ei kommentteja: