Se on loma nyt. =). Ihanaa! 4 viikkoa lomailua ja sitten heinäkuussa töihin.
Tiistaina lähdetään pojan kanssa käymään Tukholman-risteilyllä, ehkäpä jopa mennään maihin ja katsomaan paikallinen merimaailma kun tänään käytiin Linnanmäki reissulla Seaworldissa. Seuraavalla viikolla oli muistaakseni joku matsi keskellä viikkoa ja viikonloppuna turnaus. Mutta joku päivä olen päättänyt viedä kummipojan junamuseoon ja toisena päivänä treffata siskoa.
Äsken leivoin sämpylöitä, toiseen pellilliseen laitoin sämpylöiden sisään juustoa ja metvurstia, toinen pelti on ihan vaan sämpylöitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti