Etelässä vaihteeksi pakkaspäivä. Sunnuntain kunniaksi äsken mittarissa oli 18 astetta pakkasta. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
Villatakki on 1 1/3 hihaa vaille valmis, napit pitää metsästää vielä lisäksi. Langanpätkiä olen päätellyt sitä mukaa kun niitä tulee ettei tule lopussa ahdistus niistä ;)
Yökylässä meillä oli pojan koulukaveri, kaveria jännitti niin paljon vieraassa paikassa nukkuminen että vasta yhdeltä nukahti vaikka meiän poika oli nukkunut jo puoli 11 asti. Kävi vähän väliä katsomassa kelloa ja vessassa. Pääasia että nukahti. Minäkin nukuin huonosti kun mietin että jos hän taas herää tassuttelemaan meillä ja on koti-ikävää. Nyt pojat pelaa kinectiä tuolla olkkarissa ja minä laiskottelen tietsikalla. Hyvin meni eka koulukaveri yökylä, voidaan ottaa toistekin kaveria kylään =)

1 kommentti:
Kivalta näyttää villatakki! Oot pistänyt sitten tuulemaan sen kanssa, sehän valmistuu ihan käsiin. :)
Lähetä kommentti