maanantai 14. helmikuuta 2011

Hyvää Ystävänpäivää!

14.2.2011 Sain ystävänpäiväkortin SNY:ltäni, Anonyymi-Annelilta =)

Kiitos!


Töissä oli pikkasen kylmä aamupäivällä kun lasten kanssa ulkoiltiin 18 asteen pakkasessa. Aamulla töihin lähtiessäni 6.30 mittari kotona näytti -20! Puoli tuntia ulkoilua ja varpaat jäässä. Pitää miettiä huomista ulkoilua taas miten pukeutua jos pakkaset jatkuu näin kovina.

Ei kommentteja: