Sain valmiksi toisetkin turkoosi-ruskeat lapaset, en vaan saa kännykästä laitettua kuvaa tänne Bloggeriin, pitää jossain vaiheessa kameralla kuvata ja lisätä. Tein Suuren Käsityölehden villasukka mallilla Sukkia Skotlannista ;) Ne pieniruutuset kuviot! Mukava malli ja näyttää kivalta lapasissakin. Sukkia ei nyt hotsita tehdä tällä hetkellä!
edit. tässä kuva =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti