maanantai 19. maaliskuuta 2012

Kotihommia koko viikonloppu

Tai no melkein koko =)

Perjantaina käytiin rautakaupassa ostamassa välineet; pieneen pintaremmonttiin. Seinämaalia + sudit ja telat, kattoparrut ja paneelit, nauloja yms. Sitten alkoi paukutus. Poistettiin kattolistat ja maalattiin seiniä, mies ruuvasi laudat kattoon jotta niihin saa paneelit paikoilleen. Kittausta ja hiontaa , maalausta ja siivousta. Mutta nyt on pinnat tehty. Muutama silaus vielä ja Voilá! Kyllä me osataan. Nyt kelpaa tulla vieraita ;)
Välillä piti viedä poikaa harkkoihin ja jalkapallomatsiin. Ruokaa teki joku muu kuin äiti (haettiin 2 kertaa mättöä suoraan tiskiltä) Kyllä energiaa kuluikin vastapainoksi. Pojallekin annoin reilun viikkorahan kun jaksoi paukuttaa sohvatyynyt mattopiiskalla pölystä puhtaaksi. Kävi sen samantien laittamassa kiertoon ja söi pois ostoksensa ;)

Chilit kasvaa kovaa vauhtia, ja mä myöhästyn kohta töistä. Siirsin jo osan taimista isompaan astiaan odottamaan kunnon ruukkua. On uutta multaa missä möyriä!

Ei kommentteja: