OMPPU-POMPPU
sunnuntai 16. joulukuuta 2012
valmiita tuotoksia
Sain muovipussillisen seiskaveikkoja. Ja väritoiveet 4 henkilölle lapasten ja sukkien tekemiseksi. Ja sitten pistin puikot heilumaan.
Tässä ovat valmiina pojan ja tytön versiot, vielä teen aikuisten lämmittimet.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti