maanantai 10. joulukuuta 2012

10. joulukuuta

Porsaita äidin oomme kaikki

Porsaita äidin oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki
porsaita äidin oomme kaikki, oomme kaikki, kaikki
sinä ja minä, sinä ja minä

Lauleskeltiin viime viikolla tätä laulua lasten kanssa töissä. Sitten tietysti opetin heille miten vaihdellaan ii, öö tai aa kieleksi ;) Poskiin alkaa sattumaan kun monta kertaa laulaa ii-kirjaimille kun on semmonen hymy päällä ;)

Piirsiiti iidin iimmi kiikki, iimmi kiikki, iimmi kiikki
pirsiiti iidin iimmi kiikki, iimmi kiikki, kiikki
siini ji miini, siini ja miini

Ei kommentteja: