torstai 20. joulukuuta 2012

20. joulukuuta

Jouluyö, juhlayö

Jouluyö, juhlayö. Päättynyt kaikk on työ.
Kaks vain valveill on puolisoa
lapsen herttaisen nukkuessa
seimikätkyessään, seimikätkyessään.

Jouluyö, juhlayö!
Paimenill yksin työ.
Enkel taivaasta ilmoitti heill:
suuri koittanut riemu on teill !
Kristus syntynyt on,
Kristus syntynyt on!

Jouluyö, juhlayö!
Täytetty nyt on ty.
Olkoon kunnia Jumalalle!
Maassa rauha, myö ihmisille
olkoon suosio suur,
olkoon suosio suur!

Ei kommentteja: