Jouluyö, juhlayö
Jouluyö, juhlayö. Päättynyt kaikk on työ.
Kaks vain valveill on puolisoa
lapsen herttaisen nukkuessa
seimikätkyessään, seimikätkyessään.
Jouluyö, juhlayö!
Paimenill yksin työ.
Enkel taivaasta ilmoitti heill:
suuri koittanut riemu on teill !
Kristus syntynyt on,
Kristus syntynyt on!
Jouluyö, juhlayö!
Täytetty nyt on ty.
Olkoon kunnia Jumalalle!
Maassa rauha, myö ihmisille
olkoon suosio suur,
olkoon suosio suur!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti