perjantai 14. joulukuuta 2012

14. joulukuuta

Joulupuu on rakennettu


Joulupuu on rakennettu
joulu on jo ovella
Namusia ripustettu
ompi kuusen oksilla

Kuusen pienet kynttiläiset
valaisevat kauniisti
Ympärillä lapsukaiset
laulelevat sulosti

Kiitos sulle, Jeesuksemme
kallis Vapahtajamme
kun sä tulit vieraaksemme
paras joululahjamme

Tullessasi toit sä valon
lahjat rikkaat runsahat
autuuden ja anteeks'annon
kaikki taivaan tavarat

Anna, Jeesus, Henkes' valon
jälleen loistaa sieluumme
Sytytellä uskon palon
siunaa, Jeesus, joulumme

Ei kommentteja: