Ihanaa Joulukuun Ensimmäistä kaikille!
Enkelillä on kuntoilu joulukalenteri tänä vuonna blogissaan --> sivupalkista löytyy linkki
Eilen sitten se lumipyry saapui Veikkolaan! Jee!
Eilen tein hommia ainakin 1½ tuntia ja tänään on tehty toinen samanmoinen määrä.
Kävin Hakemassa naapurikunnasta lumikolan apuriksi. Poika mennä viilettää minisuksilla ulkona. Ja jopa auttoi tekemään lumihommiakin. On noista lapsista apua kun ne kasvavat! Jes!!!
Leivottiin pipareita äskettäin. Ihan vaan kaupan taikinasta kun ei vaan jaksanut tällä viikolla vääntää itse taikinaa. Eiköhän nämä piparit tästä katoa jouluun mennessä. Tehdään sitten "niitä oikeita" pipareita alusta lähtien itse. Ja jokin rakennelma. Viime vuonna oli se Star Wars alus.
Minun joulukalenteri voisi olla vaikka jouluisista ja talvisista lauluista.
Tipsis tapsis
Tipsis tapsis toikki
joulutonttu loikki.
Tontulla on hiippalakki
sekä päällä pitkä takki.
Tipsis tapsis toikki
joulutonttu loikki.
Tipsis tapsis hyörii
joulumuori pyörii.
Meille hyvän puuron keittää
mantelinkin sekaan heittää.
Tipsis tapsis hyörii
joulumuori pyörii.
(sävel rati riti ralla) Voi leikkiä mukana kuvailla hiippalakki ja pitkätakki käsillä, keittää puuroa ja heittää mantelin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti