tiistai 11. joulukuuta 2012

11. joulukuuta


Kiiltää jo jää,
näin viilettää,
saa pitkin pintaa,
on hauskaa tää.

Kaunis on maa,
puut huurteen saa.
Aamulla varhain
jää houkuttaa.

ja sitten eikun luistelemaan!

Ei kommentteja: