tiistai 30. elokuuta 2011

Mitta aina kadoksissa

tai ei kädenulottuvilla.

Hyvä kanssaneulojat, onko teillä sama ongelma kuin minulla? Mittaa ei löydy juuri silloin kun sitä tarvitaan. Käsityölehtiin on onneksi jo painettu yhteen sivuun mitat, mutta jos neuloo nettiohjeella?? Nyt taas painin saman ongelman kanssa, sukan vartta olisi tarkoitus mitata, kuinkas pitkä se sukkapuikko olikaan 20 cm vai enemmän. Tässä vaiheessa syttyy lamppu pään päällä, mitä jos laittaisin yhteen bambupuikkoon sentin välein mittamerkit! Kehtaanko? No minähän niitä kilkuttelen eikä kukaan muu! Onko joku muu tehnyt yhtä käteviä tai kenties saman keksinnön? Saa laittaa kommenttia ja muita hyviä mittavinkkejä.
Omena

1 kommentti:

- Virpi - kirjoitti...

Hieno idea mitaksi. Tuota voisi itse kokeilla myös. Mukavaa syksyn jatkoa:)