sunnuntai 28. elokuuta 2011

S-päivä

Sunnuntai, siivous, sairastamis, kirppistely päivä. Oltiin siis pojan kanssa myymässä ja voittoa tuli lähes 70 euroa. Ihan Jees. Keväällä sitten uudestaan, koska nyt meni näin kivasti eiköhän tuo poika tule silloinkin mukaan. Kylä on täynnä tuttuja se tuli taas huomattua. Kesätyökavereita, jumppakavereita, lasten vanhempia, lapsia, pojan jalkapallokavereita ja niiden vanhempia, työkavereita... Naapureita ja sukulaisia ei näkynyt.

Laatikollinen jäi tavaraa, kirjoja pistän huutonettiin taas, jos vaikka joku niitä haluais...

Ei kommentteja: