tiistai 23. elokuuta 2011

Tiistai

Tiistai on siis. Kirjastoon hakemaan lukemista lepohetkelle. Ehdotuksia otetaan vastaan mistä eskarilaiset tykkää! Maukka ja Väykkä on kestolukemista sekä Pekka Töpöhännät. Jotain uutta  olisi kiva saada näihin jokavuotisiin kirjoihin ;) Pistä kommenttia tulemaan.

edit. Kirjastosta löysin Heinähattua ja Vilttitossua, naapuriryhmään lähti Risto Räppääjää

1 kommentti:

Enkeli kirjoitti...

Just meinasin ehdottaa heinistä ja vittistä mutta olitkin sitä jo lainannut. Meillähän on se koko sarja ja nyt on meidän lapsilla iltalukemisena.