Tiistai on siis. Kirjastoon hakemaan lukemista lepohetkelle. Ehdotuksia otetaan vastaan mistä eskarilaiset tykkää! Maukka ja Väykkä on kestolukemista sekä Pekka Töpöhännät. Jotain uutta olisi kiva saada näihin jokavuotisiin kirjoihin ;) Pistä kommenttia tulemaan.
edit. Kirjastosta löysin Heinähattua ja Vilttitossua, naapuriryhmään lähti Risto Räppääjää
1 kommentti:
Just meinasin ehdottaa heinistä ja vittistä mutta olitkin sitä jo lainannut. Meillähän on se koko sarja ja nyt on meidän lapsilla iltalukemisena.
Lähetä kommentti