Eilen sain tietää ihania uutisia. Kyllä kaverit ja mies on kivoja <3 ensi viikonloppuna saa viettää laatuaikaa akkoin kera! Peukut pystyyn että vaihtoehto a toteutuu.
Sukat on valmiina samoin pipo. Otan vielä kuvaa ja lataa tänne jahka saan vaan pääteltyä.
edit. tadaa tässä kuvat :)
| vihreää 7 veikkaa vajaa kerä, Angee sukat, suloisimmat sukat kirjasta |
| Novitan Kelo lankaa kerällinen ja vähäsen nalle lankaa valkoisiksi korostukseksi, malli novitan sivuilta |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti