lauantai 28. tammikuuta 2012

kädet syyhyää

Kävin eilen vähän shoppailemassa ensimmäistä SNY pakettia varten... Alkaisi jo helmikuu! Ei malta odottaa että saa laittaa postiin ja tietysti että saa paketin itse ;)

Eilen sain tietää ihania uutisia. Kyllä kaverit ja mies on kivoja <3 ensi viikonloppuna saa viettää laatuaikaa akkoin kera! Peukut pystyyn että vaihtoehto a toteutuu.

Sukat on valmiina samoin pipo. Otan vielä kuvaa ja lataa tänne jahka saan vaan pääteltyä.
edit. tadaa tässä kuvat :)
vihreää 7 veikkaa vajaa kerä, Angee sukat, suloisimmat sukat kirjasta

Novitan Kelo lankaa kerällinen ja vähäsen nalle lankaa valkoisiksi korostukseksi, malli novitan sivuilta

Ei kommentteja: