lauantai 14. tammikuuta 2012

Urheiluvarusteita

Opettajalta tuli viestiä että ensi viikolla hiihdetään, jos ladut on kunnossa ja että luistellaan, kun on jäät kunnossa. -> Ostamaan hiihtimet ja liitimet. Jalkapallovalmentajakin oli maininnut, että pitää siirtyä seuraavaan kokoon pallossa... Että tilulilulei. Mies bongasi Budget Sportista hyvän tarjouksen Sukset + monot. Ja Sauvojakin oli alessa.

Luistimet sain ilmaiseksi kun juoruttiin aamulla futismammojen kanssa kentänlaidalla kun poikasemme pelasi matsia. Luikkarit piti vain teroittaa olivat juuri oikeaa kokoa ( pieni ja siro 37, 9v pojalla) Pallo löytyi alesta myös Budgetista.

Sen mitä saatiin säästettyä niin laitettiin ulkoruokailuun kesälomareissua varten. Täytyyhän sitä aloittaa jo tammikuussa syömään sitä mitä paikalliset syö.. ;) Nappiksia ei vielä tarvinnut ostaa. Ennen kesää tulee varmaan niillekin tarvetta (jälleen) Toivotaan että saataisiin sieltä mistä edellisinäkin vuosina ollaan saatu hyvin säilyneitä kenkiä =) punaviinin hinnalla.

Nyt poika on urheilemassa pulkkamäessä jo kohta kolmatta tuntia. Mietin tässä että pitäiskö ruoka olla valmiina vai ei. Noo sen varmaan kuulee sitten kun poika ilmaantuu kotiin nälkäisenä jos ei ole valmiina.

Ei kommentteja: