sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Sunnuntain sutinat

Vielä jännityksellä odotellaan tuloksia, kävimme äänestämässä ja sitten vielä tämä SNY-parin saaminen :)
Uutta pesukonetta opettelen käyttämään, eilen sain laittaa monta kertaa kuivauksen päälle ennen kuin kaikki nappulat oli oikeassa kohtaa, ekalla lähti pesuohjelma päälle. Onneksi huomasin ajoissa, linkouksen kautta uusi yritys vaan... Salillakin kävin miehen kanssa punnertelemassa. Lumihommia ilmeisesti tänään ei tarvitse tehdä. Sukalle pitäisi saada toinen pari neulottua, on se jo varttapitkin kasvamassa. Kuvionkin on jo melkein oppinut ulkoa ei tarvitse montaa kertaa vilaista ohjetta. Seuraavaksi olisi lapaset listalla. Tykästyin niin  noihin vihreisiin villatumppuihin mitkä tein syksyllä että jatkoa seuraa!

Ei kommentteja: