sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Vihdoin

Tässä on siis kuva niistä kahdesta lehdestä jotka tein kansalaisopiston kurssilla hopeasavesta (10g) Lisäsin tuohon hopeaketjua ja helmiä. Vielä en ole käyttänyt korua. Sopivaa tilaisuutta odotellessa :)

Ei kommentteja: