OMPPU-POMPPU
sunnuntai 15. tammikuuta 2012
Vihdoin
Tässä on siis kuva niistä kahdesta lehdestä jotka tein kansalaisopiston kurssilla hopeasavesta (10g) Lisäsin tuohon hopeaketjua ja helmiä. Vielä en ole käyttänyt korua. Sopivaa tilaisuutta odotellessa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti