Näköjään "malli" roikkuu vähän vinossa mutta ei se mitään :)
Kuvatkin on vähän pimeitä, mut ei kait sekään mitään =), lankaa kulutin 150 g.
Kaverin kissoille vielä loppulangasta hiirulainen leikkiin
Ja pienen pieni hiuskoriste, tai käsikoru, tai vaikka vyöhön =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti