tiistai 5. kesäkuuta 2012

Boleroa tilauksesta

Lupasin kaverille tehdä Boleron. ja teinkin. Lankana Novitan Wool, malli Dropsilta

 Näköjään "malli" roikkuu vähän vinossa mutta ei se mitään :)
 Kuvatkin on vähän pimeitä, mut ei kait sekään mitään =), lankaa kulutin 150 g.
 Kaverin kissoille vielä loppulangasta hiirulainen leikkiin
Ja pienen pieni hiuskoriste, tai käsikoru, tai vaikka vyöhön =)



Ei kommentteja: