keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Juuri ennen ukkosta

Tämmöisen hain tänään Matkahuollosta. Ei se ei ollut lahjasäkki, eikä siellä ollut myöskään sikaa...

Siellä oli pikkuisia kuusen taimia.

 Jotka tietenkin laskin onko kaikki 120 tullut perille asti vai oliko jokunen kadonnut matkalla, koska säkkiin oli tullut reikä alakulmaan.

Kas tässä lopputulos, ja selkä kiittää... Auts. Pikkasen joutuu tuota yhtä kohtaa oikomaan mutta olkoon nyt ukkoskuuron ajan ihan rauhassa. =) Ei tarvinut kastella vielä itse.

1 kommentti:

M kirjoitti...

Hyvään aikaan istutit, kun saivat taivaalta vettä.
Toivotaan hyvää juurtumista ja kevätauringon armeliaisuutta taimille =D