Kuva on outo. Olo on: sairas
Olen tässä ottanut iisisti ja maannut lähinnä sängyssä. (Sohva on jo muutettu). Vessanlattia on liian kova. Olen siis vatsataudissa. Lauantaina lähdetiin leffaan ja vähän enne kuin mentiin saliin alkoi pahoinvointi. No ilmaa se on ajattelin kävin kuitenkin vessassa. No se oli vaan tämmöinen kerta tyhjennys ja ainahan sieltä salista pääsee vessaan. Näin muutamat mainokset ja sitten vessaan takaisin. Enpä ajatellut että vessasta en päässytkään enää takaisin. Sen verta heikotti, pyörrytti, vatsaa väänti. Kävin ostamassa vichyn ja jaffan. näillä mennään. Tekstaria ukolle että tulen jos olo paranee. Ja tunnin päästä; en tule istun vessassa edelleen, lähdetään sitten nopeasti kotiin kun se loppuu... Vähän niin kuin se Koffin mainos, melkein näin Men In Black 3.
Olen siis virkannut kukkia, pakannut laatikko kerrallaa kamoja. Huilaten välillä. Koettaen saada jotakin syötyä.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti