lauantai 9. kesäkuuta 2012

49 kukkaa

Alpakka langasta syntyi, ei pipoa vaikka niin ajattelin ensin, vaan 49 kukkaa. = Huivi
Beigeä Alpakka lankaa n. 50 g. Muistaakseni oli TT:n lankakerä, Sny lähetti sen jokatapauksessa minulle tänän keväänä :) Kevyt ja pitsinen.

Sairaana on kiva tehdä jotain missä ei tarvitse ajatella, kukka kerrallaan virkkailin.

1.aloitus 6 ketjusilmukkaa
yhdistä renkaaksi
2.virkkaa renkaan ympäri 12 kiinteää silmukkaa
3. virkkaa jokaiseen silmukkaan 6 ketjusilmukan lenkkiä (sisäkukka)
4.ja jokaisen 12 terälehden väliin vielä 6 ketjusilmukkaa, ulkokukka. 
5. yhdistä jokainen kukka 2 terälehdestä viereiseen.  samalla kun virkkaat ulkoterälehtiä.

Ei kommentteja: