Poika nukkuu vieläkin?? Omituinen, 11 tuntia putkeen. No nukkukoon nyt sataa vettä. Mitäköhän me tehtäis tänään. Otetaanko rauhallinen koti päivä vai lähtiskö jonnekin.
Enkelin kanssa sovittiin treffit kansallismuseoon keskiviikolle kello 11.
Pitää muistaa Nallelle sanoa et sillon ollaan stadissa. (saat sie lukkee tästäkii)
Suklaa kakkua himottais tehdä, aattelin vielä tuparilahjaks. Jos tekis sen pakkaseen oottelee, kun sillä viikolla joutuu jo menee töihin ni ei ehdi panostamaan samallalailla.
Tekis 6 munan kakun ja taikinaan laittais kaakaojauhetta. Sit sisälle täytteeks pistäis pätkisrahkaa :P *lurps* päälle jotain hillova, sacher-kaakkuun laitetaan aprikoosia, se sopii kyl hyvin suklaaseen, mut kirsikkakin kävis. Sit vois päällystää suklaalla pinnan ja laittaa valkosuklaasta pisteitä jotka hammastikulla levittäis Timangeiks. Mitäs mieltä ootte, kuulostaa hyvältä mut osaankohan mä?
Päkäpäillä juhlitaa tälläviikolla synttäreitä, mitäkähän pientä voi laittaa neidille postissa?? Tarroja ja tarravihko? Vai onko äiti löytäny ne jo ;)
Sinisen perhettä kaipaillaan, ei olla ikuisuuksiin nähty!
Eilen mylläsin kukkapenkin, suurin osa kukista oli kukkinu, jotain rikkaruohoja vaan punkee kokoajan läpi. Otin kaikki pois, kivet reunoilta ja vähän muurahaisiakin. Oli muuten älyttömän äkäsiä kun multaa siinä kääntelin, kymmenkunta kävi purasemassakin. Sitten laitoin reunuskivet takasin, kuunliljoja sinne tänne ja kiviä ympärille. Tein semmosen kivipenkin siitä. Katotaan miltä näyttää syksymmällä. Kaikki kukkasipulit mitä löyty myllätessä pistelin takasin penkkiin jos vaikka keväällä tulee taas kukkia. Ostan kyllä uudet sipulit syksyllä.
1 kommentti:
Vastaan päkiksen puolesta. Pikkupäkä haluaa mitä vaan vaaleanpunaista ja prinsessa ja glitteriäkin saa olla. Tarrat, pinnit ym. on oikein hyvä idea. Pinnit kuulemma häviää AINA.
Lähetä kommentti