maanantai 19. joulukuuta 2011

19.12.

Maanantai, Tämä viikko aikaa jouluvalmisteluihin. Ottakaahan rauhallisesti.

Olisi ihana tietää ketä täällä käy näin joulunaikaan kurkkimassa, laittatko jouluterveisiä kommentteihin, vaikkapa loruna, millä tahansa kielellä, arvoituksena tai linkkinä sinun blogiisi :)

Lämmintä joulua toivotellen Omena


God Jul! Hyvää Joulua! Merry Christmas! С Рождеством ! Sawadee Pee Mai!

4 kommenttia:

Enkeli kirjoitti...

enkeli täällä lenteli

Omppu-pomppu kirjoitti...

Kiva kun lentelit täällä
enkeli

Vallittu kirjoitti...

minäkin täällä,
iloisella päällä :)

NalleKarhu kirjoitti...

Täälä käydään ja odotellaan perjantaita :-)