keskiviikko 14. joulukuuta 2011

14.12.

Huomenna vielä saa lähettää joulutervehdyksen sillä halvemmalla hinnalla, Postin sivuilta tietenkin löytyy tarkempia spekseksejä kaikkiin korteista paketteihin. Voit käydä jopa mittaamassa kuinka monta ILOMETRIÄ korttisi kulkee :)
Omena

Ei kommentteja: