OMPPU-POMPPU
keskiviikko 14. joulukuuta 2011
14.12.
Huomenna vielä saa lähettää joulutervehdyksen sillä halvemmalla hinnalla,
Postin sivuilta
tietenkin löytyy tarkempia spekseksejä kaikkiin korteista paketteihin. Voit käydä jopa mittaamassa kuinka monta
ILOMETRIÄ
korttisi kulkee :)
Omena
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti