Jouluruno:
Jouluna, saa maistella
ja haistella
kinkkua ja laatikoita,
isoja suklaalaatikoita.
Jouluna, saa muistella
ystäville kuiskailla,
toiveita ja salaisuuksia,
lapsuuden jouluja muistella.
Jouluna, saa ahkeroida
ja illalla rauhoittua
kuulemaan rauhaisaa,
Joulunajan sanomaa.
Jokainen saa päättää
mistä tykkää, mitä säätää.
Kuunteletko rokkia vai joululauluja
vai kunnon pauhua.
Ulos voi sytyttää
vaikka sata kynttilää.
Jouluna nautiskellaan
yhdessä ollaan vaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti