lauantai 17. joulukuuta 2011

17.12

Jouluradiosta voi kuunnella ja toivoa joululauluja

XMasmelodysta löytyy englanninkielistä joulumusaa


Northpoleradiotakin tuli viime jouluna kuunneltua.





Ei kommentteja: