Kohta se on se JOULU.
Kohta on joulu.
Päättyy koulu.
Lomailla saamme,
Hyvää mieltä jaamme.
Annetaan lahjoja,
saadaan lahjoja.
Lämpöä ja rakkautta,
tosi monta halia.
Sytyttää voi kynttilän
Muistoksi rakkaan, ystävän.
Pötköttää saa sohvalla,
Kuunnella joulumusiikkia.
Kuusen voi hakea,
Pihalle odottamaan.
Kohta on joulu.
-Omena
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti