Olisi ihana tietää ketä täällä käy näin joulunaikaan kurkkimassa, laittatko jouluterveisiä kommentteihin, vaikkapa loruna, millä tahansa kielellä, arvoituksena tai linkkinä sinun blogiisi :)
Lämmintä joulua toivotellen Omena
God Jul! Hyvää Joulua! Merry Christmas! С Рождеством ! Sawadee Pee Mai!
4 kommenttia:
enkeli täällä lenteli
Kiva kun lentelit täällä
enkeli
minäkin täällä,
iloisella päällä :)
Täälä käydään ja odotellaan perjantaita :-)
Lähetä kommentti