lauantai 17. joulukuuta 2011

Loruja, loruja, loruja

www.vialotti.fi
Lahjapaketti, kenen se on?
Olen ihan toivoton.
Haluaisin vähän kurkistaa,
vaikkei sais, en maltais odottaa!
-Paula Sahlberg


Ostin tänään lorupussin Vialotista, suosittelen! Siellä on muuten toimitusmaksut vielä ilmaiseksi hetken aikaa!

Ei kommentteja: