OMPPU-POMPPU
lauantai 17. joulukuuta 2011
Loruja, loruja, loruja
www.vialotti.fi
Lahjapaketti, kenen se on?
Olen ihan toivoton.
Haluaisin vähän kurkistaa,
vaikkei sais, en maltais odottaa!
-Paula Sahlberg
Ostin tänään
lorupussin Vialotista
, suosittelen! Siellä on muuten toimitusmaksut vielä ilmaiseksi hetken aikaa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti