Jokos muistit tehdä kortit valmiiksi? Onko osoitteet jo tarkistettu?
Onko vielä jokin lahja hankimatta?
Vielä ehdit, ole rauhassa, suunnittelu on parasta.
Aiotko hankkia joulukuusen? Pienen vai suuren?
Missä vietät joulusi, kotona, sukulaisilla, mökillä?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti